Bestellen & Verzenden

Heeft u vragen over bestellen en verzenden?

Veel zal al duidelijk worden als u onderstaande uitleg leest. Wordt uw vraag toch niet beantwoord, neemt u dan gerust telefonisch of per e-mail contact met ons op.

De verzending
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag verzonden. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verzonden.

Uitzondering hierop zijn bestellingen geplaatst op dinsdag en woensdag: deze worden op donderdag verzonden. In geval van bijzondere afwijkingen dan wordt dit tijdens het afrekenen hierover geïnformeerd. Wij geven hierbij aan wanneer uw bestelling verzonden wordt. Voor uw en onze veiligheid verzenden wij bestellingen altijd als pakketpost, zodat bestellingen d.m.v. Track & Trace altijd te volgen zijn. Verzending per enveloppe is helaas niet mogelijk. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht van de bestelling en wordt automatisch berekend bij de kassa. Wijnrekken worden op afspraak met onze transporteur bij u afgeleverd.

Wij verzenden ook naar België. Onze Belgische klanten kiezen in het bestelproces voor de optie Overschrijving. Tijdens het afrekenen worden de betaalinstructies voor een overschrijving getoond.

Bestellingen vanaf € 50,00 worden in Nederland gratis verzonden. Uitzondering hierop is het verzenden van wijnrekken naar de Waddeneilanden.

- Alle producten worden direct uit voorraad geleverd
- Producten worden uitsluitend verzonden na betaling
- De maximale levertijd bedraagt 1-3 dagen voor Nederland, 2-4 dagen voor België
- In 99% van de gevallen wordt uw bestelling in Nederland de volgende dag al bezorgd door PostNL, wijnrekken binnen 3 werkdagen

Hoe kan ik bestellen?
Onze producten zijn veilig en snel te bestellen via onze webshop. Wanneer u bestelt worden de gekozen artikelen in het "Winkelmandje" geplaatst. Wanneer u uw bestelling compleet heeft kunt u rechtsboven in het scherm op de tekst Winkelwagen klikken en de gevraagde gegevens invullen. Registreren mag, maar hoeft niet. De eventuele verzendkosten worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd.

Wanneer u via de site een bestelling plaatst ontvangt u per e-mail een bevestiging. Wij bekijken daarna uw bestelling en laten u weten of alles op voorraad is. Indien er iets onverhoopt niet op voorraad is vragen wij u of de bestelling zonder dat artikel doorgang kan vinden. Wanneer levering wel mogelijk is, maar er sprake is van een levertijd vragen wij u uiteraard ook of u het betreffende artikel in bestelling wilt laten staan. U ontvangt de definitieve orderbevestiging zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 24 uur na bestelling.

Bankrekeningnummer: NL19RABO0166228613 t.n.v. Bellefleur Interieur te Duiven
BIC: RABONL2U

Waarom hanteert Bellefleur Interieur lage voorraad aantallen?
Ons assortiment wisselt relatief snel. Wij besteden veel tijd aan het up to date houden van het aanbod op deze webshop. Omdat wij begrijpen dat u juist niet, zoals vaak voorkomt, lange tijd wil wachten op toezending, zorgen wij dat het aanbod in de webshop normaal gesproken ook op voorraad is. Toch kan het voorkomen dat een artikel (tijdelijk of definitief) uitverkocht is en nog niet uit het aanbod verwijderd werd. Om te voorkomen dat er online bestellingen plaats vinden terwijl artikelen niet meer op voorraad zijn hanteren wij online lagere voorraad aantallen. Wilt u grotere aantallen bestellen dan de opgegeven voorraad aangeeft? Neem dan contact met ons op voor de actuele voorraad.

Ondanks deze veilige voorraad aantallen kan het voorkomen dat een product uitverkocht is. Indien dit voorkomt informeren wij u zo snel mogelijk.

Wij bieden u vervolgens twee opties:
- vervangende artikelen uitzoeken
- uw volledig aankoopbedrag dezelfde werkdag terug gestort