1

Veel gestelde vragen

Bij Bellefleur Interieur vinden we service belangrijk. Hieronder vindt u alle antwoorden op onze veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen? Stel uw vraag dan via het contactformulier. U ontvangt binnen één werkdag een reactie.

Waarom hanteert Bellefleur Interieur zulke lage voorraad aantallen?
Al onze artikelen komen rechtstreeks uit de winkelvoorraad van een aantal fysieke winkels. Wij krijgen periodiek voorraad updates vanuit deze winkels. Om te voorkomen dat er online bestellingen plaats vinden terwijl artikelen niet meer op voorraad zijn hanteren wij online lagere voorraad aantallen. Wilt u grotere aantallen bestellen dan de opgegeven voorraad aangeeft? Neem dan contact met ons op voor de actuele voorraad.

Afgebeelde kleuren kunnen afwijken van de werkelijke kleuren. De kleurechtheid van de artikelen zijn afhankelijk van de instellingen van de monitor en grafische kaart van website bezoeker. Hier kunnen derhalve geen rechten aan verbonden worden.

Ondanks deze veilige voorraad aantallen kan het voorkomen dat een product uitverkocht is. Indien dit voorkomt informeren wij u zo snel mogelijk. Wij bieden u vervolgens twee opties:
- vervangende artikelen uitzoeken
- uw volledig aankoopbedrag dezelfde werkdag terug gestort

Wat zijn de verzendkosten?
De hoogte van de verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van de bestelling en wordt automatisch berekend bij de kassa.
Bestellingen vanaf € 50,00 worden in Nederland gratis verzonden. Uitzondering hierop is de verzending van wijnrekken naar de Waddeneilanden.

Hoe kan ik betalen?
Momenteel kan er alleen vooruit betaald worden d.m.v. iDEAL. U leest alles over veilig betalen met iDEAL op www.ideal.nl.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Wij verzenden ook naar België.
Onze Belgische klanten kiezen in het bestelproces voor de optie Overschrijving. Tijdens het afrekenen worden de betaalinstructies voor een overschrijving getoond.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur zijn geplaatst worden gegarandeerd dezelfde dag verzonden. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verzonden. Belgische bestellingen worden verzonden nadat de betaling is ontvangen. Bestellingen met een hoog gewicht, zoals wijnrekken, worden door een transporteur bezorgd. Zij maken met u een bezorg afspraak.

Mijn bestelling is beschadigd afgeleverd. Wat nu?
Neem bij beschadigingen zo snel mogelijk contact met ons op d.m.v. een e-mail bericht. Om een goed beeld van de aard en omvang van de beschadiging te krijgen vragen wij u een vijftal foto's met uw melding mee te zenden:

- een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket,
- een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn,
- een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket,
- een foto van de gehele omvang van het artikel,
- een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij proberen altijd met de beste oplossing te komen. BellefleurInterieur.nl geeft geen garantie op haar producten.

Mijn bestelling is (nog) niet bezorgd. Wat nu?
Voor uw en onze veiligheid verzenden wij bestellingen als pakketpost, zodat bestellingen d.m.v. Track & Trace altijd te volgen zijn.

Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Voldoet uw bestelling om welke reden dan ook niet aan uw verwachtingen? Geen probleem. Bestellingen mogen binnen drie werkdagen retour gestuurd worden. Neem hiervoor wel eerst contact met ons op. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant. Zodra uw bestelling bij ons terug is ontvangt u het bedrag voor de artikelen (met uitzondering van de verzendkosten) z.s.m. en binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Kan ik linkpartner worden met Bellefleur Interieur?
Dat kan! Wij zijn geïnteresseerd in ABC linking met interieur gerealteerde websites en bieden een backlink aan vanaf onze Landelijke woonaccessoires, landelijk wonen én Woondecoratie pagina. Geïnteresseerd in een linkruil? U kunt dan contact opnemen met ons via het e-mailadres dat u op de contactpagina kunt terugvinden.